Про це свідчать їхні дописи на веб-сторінці міської ради.
«Тернопіль по вул.Злуки 43 кв,132 до сих пір не гріють батареї. Ми звертались в ЖЕК сказали, що заявку прийняли, але батареї як були холодні, так і залишились...», - написав 17 жовтня пан Ярослав.
«Де вимагати перерахунок за опалення. - запитує п.Маргарита, яка мешкає у будинку 45 по вул.Кн.Острозького. Жінка скаржиться, що від понеділка в її та сусідніх квартирах батареї хаолодні.
«Неодноразово зверталися в жек і на гарячу лінію - результату нуль!», - скаржиться тернополянка.
Ще один понеділковий дописувач пан Олег стверджує, що з початку опалювального сезону батареї холодні за адресою вулиця Крушельницької 1/77: «На мої звернення неодноразові КП «Коменерго» лише обіцяють. Минув вже тиждень в квартирі ХОЛОДНО!».
Про відсутність опалення у оселі написала 17 жовтня й п.Марія: «Ми,мешканці будинку на вул.Протасевича,18 з 8 і 9 під'їздів так і не можемо дочекатися опалювального сезону. В ПП "Наш дім" не піднімають телефон, реакція було лише після того, як подзвонили на гарячу лінію 1580, після чого ввечері прийшли працівники у нетверезому вигляді, питання опалення так і не вирішили через свою некомпетентність. Оскільки у нас маленька дитина, мусимо включати електрообігрів. Хто відшкодує нам ці кошти? В кінці місяця прийде квитанція за опалення, якого нема вже 5 день і не знати коли появиться. За що тоді нам оплачувати? За холодні батареї? Просимо швидкого реагування!!.