Читайте нас в соціальних мережах

Після скандалу із брудним потягом у Тернополі звільнили заступника начальника депо

Вівторок, 06 вересня 2016 14:55
Причиною того, що 28 серпня на дах дизель-поїзда Ковель – Львів потрапило мастило, став вихід із ладу турбокомпресора.

 Про це «Львівська газета» дізналася з сайту ПАТ «Укрзалізниця». На підприємстві детально проаналізували цей випадок, відтак звільнено з посади заступника начальника моторвагонного депо Тернопіль з експлуатації, який відповідав за експлуатацію поїздів на Львівській дирекції.

Як повідомляють в Укрзалізниці, турбокомпресор вийшов із ладу, що спричинило викид мастила через вихлопний тракт, коли до Львова залишалося більше години. Після прибуття на кінцеву станцію терміново замінити вагон було нічим. Основне моторвагонне депо розташоване в Тернополі, а підмінного моторного вагона у Львові не було. Через це ввечері того ж дня зі Львова до Ковеля поїзд знову вирушив із невідремонтованим турбокомпресором.

Уже наступного дня, 29 серпня, на цей маршрут вийшов інший дизель-поїзд, а забруднений відправили до Тернополя для заміни турбокомпресора. 30 серпня відремонтований дизель-поїзд задіяли на маршрути Тернопільської дирекції.

В Укрзалізниці зауважують, що неодноразово звертали увагу органів влади на критичний стан приміського залізничного рухомого складу та необхідність відшкодування коштів перевізнику за надані послуги. І нагадують, що за сім місяців 2016 року Львівській залізниці із 46 млн. грн. за перевезення пільговиків не повернули жодної гривні.

«Такий підхід, коли з одного боку національний перевізник виконує зобов’язання з перевезення пільгових категорій громадян, а з іншого боку органи влади не виконують фінансові зобов’язання з відшкодування витрат, створює нерівні економічні умови та не дозволяє оперативно усувати несправності обладнання», – нарікають залізничники.

Нагадаємо, користувачів Мережі сколихнули фото старих, залитих дизельним паливом потягів приміського сполучення «Львівської залізниці».


Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ