У прес-службі Львівської залізниці кажуть, що ця ділянка залізниці побудована ще у ХІХ столітті.
«Капітальний ремонт тут практично не проводився, рейки лежать ще з 1963 року. Окрім того, у дуже поганому стані і шпальне господарство – понад 50% шпал повністю зношені», - розповів начальник Ходорівської дистанції колії регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» Ярослав Фаб’ян.
Проводячи капремонт, залізничники знімають стару рейко-шпальну решітку, замінюють усі шпали та скріплення і вкладають оновлене залізничне полотно, а рейки змінюють на безстикову колію.
«Цією дільницею курсують дві пари приміських поїздів та здійснюються вантажні перевезення. Зараз швидкість руху поїздів на цій ділянці обмежена до 40 км/год, а на особливо складних відрізках – до 25 км/год. Після завершення ремонтних робіт потягам дозволять розвивати тут швидкість до 60 км/год», - розповіли у прес-службі ЛЗ.


