За словами директора КП «Тернопільелектротранс» Андрія Мастюха, підприємство вже замовило нову проектно-кошторисну документацію на будівництво тролейбусної лінії від вул. Текстильна до ТРЦ «Подоляни» і назад. Вивчається також економічний ефект від запровадження цього маршруту.
- У нас є декілька варіантів щодо того, яким маршрутом буде рухатися тролейбус. Зокрема, КП «ТЕТ» запропонувало змінити маршрут №3, щоб із вулиці Курбаса тролейбус повертав не на вул. Морозенка, а до «Подолян» і далі вулицею Текстильною повз митницю та бавовняний комбінат виходив на кільце біля салону меблів «Нова». А далі є кілька варіантів: через вул. Б. Хмельницького, центр (повз Кооперативний технікум) на масив «Дружба» – вулицю Карпенка (педагогічний університет). Або ж на «Дружбу» через вулицю Крушельницької, не заїжджаючи на залізничний вокзал. В обох випадках повертатиметься тролейбус назад через ринок, що на вул. Живова, - розповідає Андрій Мастюх.
Як повідомляють в КП «Тернопільелектротранс», у зворотний бік вулицею Текстильною тролейбусники пропонують направити маршрут №5. За їхніми планами, він би пролягав від авто- та залізничного вокзалів із лівим поворотом на вулицю Текстильну через бавовняний комбінат, митницю – до «Подолян», вулицями Морозенка, Симоненка, з лівим поворотом виїзд на вулицю Київську і далі за маршрутом.
Кінцеве рішення в цьому питанні прийматиме виконком міськради, який і затвердить найбільш оптимальний маршрут. Поки ж основну ставку профільне управління ТМР ставить на те, що ця лінія дасть, у першу чергу, швидкість. Пасажири з «Аляски» (вул. Симоненка, В. Великого, Л. Курбаса) і «Подолян» до центральної частини міста зможуть дістатися на 5-7 хвилин швидше, ніж сьогодні це виконують автобуси. Крім того, тролейбусом зможуть добиратися на роботу сотні людей, які працюють у промисловому районі міста (митниця-вул. Текстильна).