Читайте нас в соціальних мережах

Змінюючи «кредитний ліміт» тернополянка втратила 215 тисяч гривень

Четвер, 30 жовтня 2025 13:00
фото ілюстративне з вільних джерел фото ілюстративне з вільних джерел
Після дзвінка «менеджера банку» тернополянка втратила 215 тисяч гривень.

 

За допомогою до правоохоронців 28 жовтня звернулася жителька Тернополя. Жінка розповіла, що до неї зателефонувала невідома особа, яка представилася менеджером з підтримки чат-боту одного з банків.

«Під приводом зміни статусу банківської картки та коригування кредитного ліміту зловмисник увійшов у довіру до дівчини. У ході розмови шахрай переконав заявницю здійснити дві транзакції на банківський рахунок. У результаті потерпіла втратила 215 000 гривень», - зазначили у поліції Тернопільської області.

За фактом шахрайства працівники поліції розпочали кримінальне провадження за ознаками злочину, передбаченого статтею 190 Кримінального кодексу України.

Поліція Тернопільщини вкотре закликає громадян бути обережними:
- не переходьте за сумнівними посиланнями у месенджерах чи соцмережах;
- не повідомляйте стороннім дані банківських карток, CVV-коди чи паролі;
- у разі дзвінка від «працівників банку» завершіть розмову та самостійно передзвоніть на офіційний номер банку;
- при найменших підозрах одразу звертайтеся до поліції або до банку.

Пам’ятайте, що жоден справжній працівник банку не запитує особисті дані клієнта телефоном.


Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ