За цей час вивчив чимало документів і переглянув державні будівельні норми. Чоловік розповідає, що колись там був бульвар і пішохідна вулиця. Потім її переробили для проїзду транспорту. 4 роки тому, після реконструкції вулиці Франка, дорогу розширили і організували дві смуги руху для авто в одному напрямку. «Потік транспорту у часи пік на вулиці захмарний. Тут постійно корки. Зранку всі шумлять. А вночі водії на машинах гасають так, що аж шибки тремтять у вікнах. Я виспатися нормально не можу. Зранку їду на дачу, щоб там хоч трішки відпочити», — додає Орест Ковик.
На початку вулиці стоїть знак «Рух механічних транспортних засобів заборонений» з часом дії «з 22-ої до 6-ої години», проте водії не зважають на заборону і роз’їжджають коли заманеться, — кажуть жителі Франка.
Згідно паспорту вулиця Івана Франка відноситься до типу «житлова». За державними будівельними нормами ширина дороги тут має бути 7 метрів, а тротуари — щонайменше 1,5 метра. «Народний контроль» разом з жителями переміряв дорогу та пішохідні доріжки. Проїжджа частина становить 6, 3 метрів. А тротуари — 0,6-1,3 метра.
Вулиця не відповідає стандартам, і не здатна пропускати стільки транспорту одночасно, — кажуть люди. Розуміють, що Франка у пішохідну зону перетворити не вдасться. Просять, аби комунальники поставили тут хоча би три примусові обмежувачі руху, щоб водії не гасали. Тротуари міська влада теж пообіцяла відремонтувати.
«Пішохідну зону будуть ремонтувати і піднімати до рівня бордюрів. Щодо проїжджої частини, коли проводитимуть ремонт тротуарів, то зробимо з бруківки такий собі «лежачий поліцейський», — говорить начальник технічного відділу Тернопільської міської ради Олег Вітик.
Журналісти «Народного контролю» поспілкувалися з працівниками ДАІ. Ті запевнили, будуть пильніше слідкувати за тим, щоб водії у вечірній час не порушували правил дорожнього руху і не їздили вулицею Івана Франка.
«Народний контроль» проконтролює, щоб на Івана Франка облаштували обмежувачі швидкості та відремонтували тротуари.
Зоряна Яремишин