Інформаційно-консультаційний центр реорганізовано у центр розгляду скарг у зв’язку з набуттям чинності нової редакції Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), затвердженої НКРЕКП 30 грудня 2024 року, яка набирає чинності з 1 квітня 2025 року.
"Внесені зміни мають на меті покращити взаємодію між споживачами та оператором системи розподілу, зробити процедуру розгляду скарг більш прозорою й ефективною, а також зміцнити довіру до ринку електричної енергії", - наголошують енергетики.
Детальну інформацію про процедуру розгляду скарг, а також про порядок дій заявника у разі незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги, можна знайти у розділі "Центр розгляду скарг" .
Тернополянам нагадали про запровадження роботи центру розгляду скарг в обленерго
Субота, 19 квітня 2025 17:30
АТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» інформує про початок роботи центру розгляду скарг, основним завданням якого є розгляд скарг щодо порушених прав та захисту законних інтересів споживачів.
ОСТАННІ НОВИНИ
- 20:36 На щиті: Білобожницька громада зустріла захисника Мирослава Батицького (фото, відео)
- 20:27 У Тернопільському центрі крові відкрили оновлений кабінет експедиції (фото)
- 19:53 Тернопільщина передала дрони та прилад нічного бачення для 3-ї штурмової бригади
- 19:24 На Харківщині загинув захисник із Тернополя Андрій Корендій
- 19:13 Внаслідок атаки на Тернопіль постраждав корпус ТНТУ: триває збір на відновлення (фото)
- 18:35 "Після уколів не могли встати": триває розслідування в школі на Тернопільщині (відео)
- 18:18 Тернопіль передав на фронт дрони та Starlink на понад 3 млн гривень
- 18:00 У Києві через обстріл згоріли автівки Фонду Сергія Притули
- 17:25 На Тернопільщині дільниці офісу водних ресурсів допомагають громадам спецтехнікою (фото)
- 17:01 Тернополянин, засуджений за 5000 доларів хабаря, таки сяде за ґрати