Інформаційно-консультаційний центр реорганізовано у центр розгляду скарг у зв’язку з набуттям чинності нової редакції Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), затвердженої НКРЕКП 30 грудня 2024 року, яка набирає чинності з 1 квітня 2025 року.
"Внесені зміни мають на меті покращити взаємодію між споживачами та оператором системи розподілу, зробити процедуру розгляду скарг більш прозорою й ефективною, а також зміцнити довіру до ринку електричної енергії", - наголошують енергетики.
Детальну інформацію про процедуру розгляду скарг, а також про порядок дій заявника у разі незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги, можна знайти у розділі "Центр розгляду скарг" .
Тернополянам нагадали про запровадження роботи центру розгляду скарг в обленерго
Субота, 19 квітня 2025 17:30
АТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» інформує про початок роботи центру розгляду скарг, основним завданням якого є розгляд скарг щодо порушених прав та захисту законних інтересів споживачів.

ОСТАННІ НОВИНИ
- 11:31 На горі Піп Іван вже другий тиждень лютує зима (фото, відео)
- 10:30 Бережанський замок отримав нові ексклюзивні двері та вікна в рамках реставрації (фото)
- 10:10 Микола Гринчук закликав підтримати петицію про присвоєння звання Героя України Богдану Трембі
- 9:47 П'ятеро постраждалих, зокрема дитина: Харківщина під ударом російських БПЛА
- 21:53 Як вивчити всі наголоси для НМТ з української мови
- 18:00 У центрі Тернополя зрізали багаторічні дерева (фото)
- 17:48 У Львові та Івано-Франківську подачі тепла не буде
- 15:00 Тернопіль готується до зими: навчання аварійних служб та перевірка пунктів незламності
- 14:24 Бойовий медик із Тернопільщини отримав відзнаку від Командувача Сил територіальної оборони ЗСУ
- 14:00 «Поліція розшукує пів мільйона ухилянтів», — письменник Олег Купрієнко про чоловіків, які виїхали за кордон