Інформаційно-консультаційний центр реорганізовано у центр розгляду скарг у зв’язку з набуттям чинності нової редакції Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), затвердженої НКРЕКП 30 грудня 2024 року, яка набирає чинності з 1 квітня 2025 року.
"Внесені зміни мають на меті покращити взаємодію між споживачами та оператором системи розподілу, зробити процедуру розгляду скарг більш прозорою й ефективною, а також зміцнити довіру до ринку електричної енергії", - наголошують енергетики.
Детальну інформацію про процедуру розгляду скарг, а також про порядок дій заявника у разі незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги, можна знайти у розділі "Центр розгляду скарг" .
Тернополянам нагадали про запровадження роботи центру розгляду скарг в обленерго
Субота, 19 квітня 2025 17:30
АТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» інформує про початок роботи центру розгляду скарг, основним завданням якого є розгляд скарг щодо порушених прав та захисту законних інтересів споживачів.
ОСТАННІ НОВИНИ
- 22:30 Подушки для садових меблів: комфорт і стиль відпочинку на свіжому повітрі
- 22:06 Чи можливо взяти авто під виплату: вигідні пропозиції від ПриватБанку
- 21:00 На війні загинув захисник із Почаєва Олексій Кваснюк
- 20:35 З полону повернувся військовий зі Зборова Руслан Мельник
- 20:09 Марійський центр "Зарваниця" запрошує на загальноукраїнську молитву за мир
- 20:02 Міський пляж Тернополя готовий до сезону: ДСНС провела перевірку та інструктаж (фото)
- 19:35 Семеро захисників з Тернопільщини повернулися додому з полону (фото)
- 19:26 На Тернопільщині набирає обертів боротьба з домашнім насильством
- 19:10 Міноборони посилює контроль за харчами для ЗСУ
- 18:56 Україна повернула з російського полону важкопоранених воїнів