Інформаційно-консультаційний центр реорганізовано у центр розгляду скарг у зв’язку з набуттям чинності нової редакції Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), затвердженої НКРЕКП 30 грудня 2024 року, яка набирає чинності з 1 квітня 2025 року.
"Внесені зміни мають на меті покращити взаємодію між споживачами та оператором системи розподілу, зробити процедуру розгляду скарг більш прозорою й ефективною, а також зміцнити довіру до ринку електричної енергії", - наголошують енергетики.
Детальну інформацію про процедуру розгляду скарг, а також про порядок дій заявника у разі незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги, можна знайти у розділі "Центр розгляду скарг" .
Тернополянам нагадали про запровадження роботи центру розгляду скарг в обленерго
Субота, 19 квітня 2025 17:30
АТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» інформує про початок роботи центру розгляду скарг, основним завданням якого є розгляд скарг щодо порушених прав та захисту законних інтересів споживачів.
ОСТАННІ НОВИНИ
- 11:00 Гаряче водопостачання на 15 днів вимкнуть для жителів шести будинків у Тернополі
- 10:00 Українців за кордоном закликають терміново отримати свої паспорти
- 9:00 Лановецька громада отримає від Швеції 12 млн грн (фото)
- 21:40 "На щиті" у рідну Теребовлю привезли воїна Сергія Малика (фото)
- 21:00 Тернопільські бійці знищили ворожу групу та взяли в полон 21 річного військового РФ (відео)
- 20:00 У Хоросткові в 26-річного місцевого жителя виявили наркотики
- 19:00 Студенти прибрали сквер Леся Курбаса у Тернополі (фото)
- 18:00 Дощі та тепло прогнозують на Тернопільщині у найближчі три дні
- 17:00 Молодому Герою, який загинув на війні, відкрили меморіальну дошку в Озернянській громаді (фото)
- 16:34 У Монастириськах завалилося приміщення місцевої недобудованої поліклініки (фотофакт)