Інформаційно-консультаційний центр реорганізовано у центр розгляду скарг у зв’язку з набуттям чинності нової редакції Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), затвердженої НКРЕКП 30 грудня 2024 року, яка набирає чинності з 1 квітня 2025 року.
"Внесені зміни мають на меті покращити взаємодію між споживачами та оператором системи розподілу, зробити процедуру розгляду скарг більш прозорою й ефективною, а також зміцнити довіру до ринку електричної енергії", - наголошують енергетики.
Детальну інформацію про процедуру розгляду скарг, а також про порядок дій заявника у разі незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги, можна знайти у розділі "Центр розгляду скарг" .
Тернополянам нагадали про запровадження роботи центру розгляду скарг в обленерго
Субота, 19 квітня 2025 17:30
АТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» інформує про початок роботи центру розгляду скарг, основним завданням якого є розгляд скарг щодо порушених прав та захисту законних інтересів споживачів.
ОСТАННІ НОВИНИ
- 12:30 У Кременецькому ботанічном у саду відбудеться виставка скульптур з лози (фото)
- 12:00 На Бучаччині місцеві жителі відкрили сезон купання у водоспадах (фото)
- 11:30 Прикордонники Карпатського загону відмовилися від хабарів на суму майже півмільйона гривень
- 11:00 Бажаючих запрошують приєднатися до стрілецького батальйону поліції Тернопільщини (фото)
- 10:30 Відпочивали, як люди, а пляшки залишили, як свині: на Бережанщині у лісі зробили сміттєзвалище (відео)
- 9:54 У парку Тернополя таки відбудуться Великодні гаївки
- 9:30 Чи зміняться тарифи на газ для жителів Тернопільщини?!
- 9:27 Вирощування тютюну як бізнес в Україні
- 9:08 За добу на Тернопільщині рятувальники чотири рази виїжджали, щоб загасити пожежі сухої трави
- 8:57 У Польщі встановили ганебну меморіальну дошку воїнам УПА, назвавши їх вбивцями, - історик з Тернополя