Читайте нас в соціальних мережах

Тернополянам нагадали про запровадження роботи центру розгляду скарг в обленерго

Субота, 19 квітня 2025 17:30
АТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» інформує про початок роботи центру розгляду скарг, основним завданням якого є розгляд скарг щодо порушених прав та захисту законних інтересів споживачів.

Інформаційно-консультаційний центр реорганізовано у центр розгляду скарг у зв’язку з набуттям чинності нової редакції Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), затвердженої НКРЕКП 30 грудня 2024 року, яка набирає чинності з 1 квітня 2025 року.

"Внесені зміни мають на меті покращити взаємодію між споживачами та оператором системи розподілу, зробити процедуру розгляду скарг більш прозорою й ефективною, а також зміцнити довіру до ринку електричної енергії", - наголошують енергетики. 

Детальну інформацію про процедуру розгляду скарг, а також про порядок дій заявника у разі незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги, можна знайти у розділі "Центр розгляду скарг" .

ОСТАННІ НОВИНИ

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ