Але якщо використання мобільного телефону учнем заважає освітньому процесу, зокрема відволікає його або інших учнів під час уроку – вчитель має право зробити зауваження та вимагати, щоб учень припинив заважати проведенню уроку.
"Використання мобільних телефонів в освітніх цілях допомагає урізноманітнити навчальні заняття, розвивати в учнівства медіаграмотність, формувати цифрові компетентності, за потреби швидко зв’язатися з батьками особливо в умовах воєнного стану. Водночас мобільний телефон може відволікати від навчання при використанні не за призначенням, сприяти академічній недоброчесності, знижувати рівень міжособистісного спілкування, яке є важливим для розвитку учнів, сприяти булінгу, неправомірній фото- чи відеозйомці та злочинам як проти самої дитини, так і з боку дитини", - повідомили в управлінні Державної служби якості освіти у Тернопільській області.
У закладах освіти варто встановлювати власні правила користування мобільними телефонами, планшетами, ноутбуками та іншими гаджетами під час освітнього процесу.
До розроблення таких правил потрібно залучити представників педагогічного, батьківського та учнівського колективів, щоб надалі дотримуватися їх, а також гармонійно поєднувати особисту свободу та повагу до інтересів оточуючих.
Знання і виконання правил мобільного етикету – це ознака вихованості та високої культури спілкування.