Для цього потрібно лише потрібно подати заяву на порталі. Далі система автоматично перевірить, чи відповідають вони вимогам, та надішле результат щодо кожного співробітника в особистий кабінет. Якщо відповідь позитивна — у працівника оновиться інформація в застосунку Резерв+.
«Раніше бронювання працівника тривало тижнями: роботодавець збирав папери, підписи та чекав на результат. Ми автоматизували всі можливі процеси, прибрали людський фактор та зробили процес прозорим і швидким. Під час бета-тестування перевірили, як працює сервіс, весь процес електронного бронювання триває до години», - розповідає міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
Поки що сервіс доступний для критично важливих підприємств, далі працюватимуть над розширенням категорій підприємств.


