– Щодня громадський транспорт Тернополя перевозить майже 100 тисяч пасажирів. Половину перевезень припадає на комунальний транспорт, інша – приватні маршрутні таксі. Саме на якість останніх найбільше нарікають тернополяни. Технічний стан маршруток незадовільний, вони старі і під час руху залишають за собою чорні клуби диму. Тобто про безпеку перевезень та екологію ніхто не дбає, – розповідає тернопільський підприємець, кандидат у депутати до Тернопільської міської ради Сергій Лупійчук.
Щоб розв’язати цю проблему варто взятися за поступове переведення транспорту міста у комунальну власність, вважає Сергій Лупійчук. Це дозволить контролювати якість перевезення та регулювати цінову політику. Саме тому це питання ключове у передвиборчій програмі Сергія Лупійчука.
– Нині Тернополем курсує близько 150 приватних маршруток. У моєму баченні за три роки ми маємо замінити їх на нові, сучасні автобуси та низькопідлогові тролейбуси, – каже Сергій Ігорович.
Головний акцент варто зробити на тролейбусах. Адже в місті добре розвинена тролейбусна мережа.
– Тролейбусні лінії прокладені до кожного мікрорайону. Звісно, їх потрібно модернізувати. Так само модернізації потребує тролейбусний парк. Вважаю, що варто віддати перевагу новому транспорту, замість вживаних чеських «рогатих». Адже він надійний, буде менше ламатися та на такий транспорт легше знайти водія, – продовжує Сергій Лупійчук.
Сергій Ігорович також переконаний, що громадський транспорт повинен бути найпопулярнішим засобом пересування серед тернополян. Але для цього він має бути сучасним, зручним, швидким.
– Затори для Тернополя – звичне явище. Воно й не дивно, якщо кожен, хто поспішає, обирає для пересування власне авто, або таксі. Натомість треба популяризувати громадський транспорт, який повинен курсувати безперебійно. Всі зупинки громадського транспорту варто обладнати табло руху, де буде висвітлено чіткий графік кожного маршруту,– наголошує Сергій Лупійчук.
А ще важливе місце у розв’язанні транспортної проблеми посідають парковки. Часто машини доводиться залишати деінде, що також призводить до заторів.
– У Тернополі лише 17 офіційних парковок. Це мізер у порівнянні з реальною потребою. Ситуацію можуть вирішити багатоповерхові автостоянки у багатолюдних місцях: центрі, ринку тощо. Також такі автостоянки мають з’являтися біля кожної нової багатоповерхівки. Це зобов’язання забудовника перед громадою, – підсумовує Сергій Лупійчук.
Довідково: Сергій Лупійчук тернопільський підприємець, генеральний директор «Агата–Буд», голова наглядової ради виробничого підприємства «Агата Стальконструкція». Кандидат у депутати до Тернопільської міської ради від ВО «Батьківщина». Балотується по округу №3 (Мікрорайон Східний, Канада, Старий парк) У виборчому бюлетені №01.


