Окрім цього, Міністерство інфраструктури підписало «Меморандум про взаєморозуміння» з залізничним оператором Німеччини «Deutsche Bahn». У документі йдеться про надання німецькою стороною управлінської та технічної підтримки.
Ці події у прямому ефірі телеканалу «НАШ» прокоментував народний депутат України VII та VIII скликань Михайло Головко.
– Останні події щодо «Укрзалізниці» ще раз говорять, що Україна перетвориться на колонію, сировинний придаток для міжнародних компаній. Прикро, що нам під носом демонструють приклад, а ми його не бачимо. Німецька державна залізниця «Deutsche Bahn» виконує свою основну функцію – соціальну, а не прибуткову. Це – стратегічний вузол, що забезпечує перевезення, товарообіг. А в нас член Наглядової ради АТ «Укрзалізниця» Сергій Лещенко отримує 500 тисяч заробітної плати. Чому ніхто не запитає його, куди йдуть кошти «Укрзалізниці», як оновили вагонний склад?! «Укрзалізницю» перетворили на годівницю і грабують українців. А зараз взагалі вирішили віддати її іноземцям, тільки слід залишиться, – обурився Михайло Головко.
Також свободівець додав, що сектор державної економіки в Україні становить лише 14 %.
– Ми йдемо шляхом поетапного роздержавлення всього. Сьогодні сектор державної економіки – 14 %. В сусідніх країнах цей показник становить 30 %, у Німеччині – 40 %, в США – орієнтовно 50 %. Однак нам далі кричать про приватизацію. Скоро держави не буде, бо створиться тотальна приватні корпорація. Для чого нам тоді такий уряд з міністрами та їхніми космічними зарплатами. Чим вони керуватимуть, коли все продадуть?! У попередньому скликанні я працював в комітеті економічної політки. Пригадую, як прийшов звітувати голова Фонду державного майна. Він сказав, що продали 29 тисяч об’єктів за 64 млрд грн. Якщо поділити, то виходить менше мільйона. От спробуйте за такі кошти збудувати завод чи хоч будку. А тепер уявімо, скільки треба було фінансів, щоб створити таку залізницю… Трильйони доларів. А її тепер можуть забрати в українців за копійки, як і землю, – зазначив Михайло Головко.