У перелік відновлення були включені штучні споруди (мости, шляхопроводи), які перебувають у аварійному стані і потребують невідкладного ремонту. Зокрема, це мости та шляхопроводи на трасах М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська, М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече і Р-41 Обхід Тернополя.
Перший об’єкт, де стартували роботи – шляхопровід через залізницю на Обході Тернополя. Це другий за довжиною у Тернопільській області шляхопровід. Його довжина 109 метрів, востаннє його ремонтували 40 років тому. Завершення робіт на об’єкті заплановано до кінця року.
Другий об’єкт – 36-метровий міст через річку Стрипа на трасі М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська. Це ділянка на обході міста Зборів. Завершити роботи планують до кінця року.
Третій об’єкт – шляхопровід через залізницю на дорозі Р-41 Обхід Тернополя біля ТРЦ «Подоляни». 42-метровий шляхопровід вперше лагодять за понад 30 років. Відкрити повноцінний проїзд транспорту планують до кінця року.
Четвертий об’єкт – міст на дорозі Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече у селі Шляхтинці. 36-метровий міст через річку Гніздечна перебуває в передаварійному стані. Відбулася часткова руйнація прогонової будови і опор споруди. Рух транспорту здійснюється у реверсивному режимі та регулюється за допомогою світлофорів», - розповідає керівник Служби відновлення та розвитку інфраструктури Тернопільщини Микола Довгошия
Окрім цього, Служба відновлення системно ремонтує аварійні штучні споруди у межах експлуатаційного утримання, зараз у роботі такі об’єкти:
- Міст через річку Серет на дорозі Т-20-15 Борщів – Заліщики.
- Водопропускна труба на автошляху Т-20-13 Почаїв – Зборів.
- Міст на дорозі Т-20-02 Тернопіль – Скалат – Жванець.
- Міст у селі Медин на дорозі Т-20-10 Збараж – Підволочиськ.
- Міст у селі Млинівці на дорозі Т-20-13 Почаїв – Зборів.