Про це "Громадському"повідомила журналістка Уляна Бойчук.
"Від 8-ї години просто стоїмо в полі. Я телефонувала на гарячу лінію Укрзалізниці, але там сказали, що відповідь на скаргу треба чекати 14 днів", – сказала журналістка.
Залізничники повідомили, що потяг не може проїхати, адже ремонтна бригада не забрала з колій приладдя. За словами начальника потяга, туди має приїхати локомотив, прибрати усе з колій – і тоді потяг рушить.
"У потязі працює туалет, є вода та тепло. Люди сплять. У сусідньому купе чула, як мати сказала дитині: "Не їж всі бутерброди, бо не відомо, скільки ще стояти будемо", – розповіла Бойчук.
Провідниця в одному з вагонів порадила тим, хто запізнюється, по прибуттю на вокзал Києва звернутися до чергового.
Потяг 358Л мав приїхати до Києва о 06:34 ранку. Згодом журналістка повідомила "Громадському", що поїзд відновив рух близько 1 години ночі 24 грудня. Пасажири чекали на відновлення руху впродовж 5 годин.