Але, як свідчить статистика, вони ж традиційно входять в «групу ризику» товарів, що найчастіше підробляються. Перш за все, це стосується дорогих елітних парфумів всесвітньо відомих брендів. Напередодні свят, коли інтернет переповнений рекламою різноманітних акцій та знижок, ризик потрапити «на гачок» та придбати підробку замість оригіналу дуже високий. У мережі повно шахраїв, які безсовісно пропонують фальсифікат під виглядом «люксового» продукту.
Всі, хто хоча б раз шукав товари в інтернеті, знають, що варто забити в пошук назву улюбленого аромату, як на вас починає буквально сипатись безкінечна реклама. І серед пропозицій зустрічаються такі привабливі, що рука сама тягнеться натиснути на посилання. Ну як не купити улюблений парфум від Gucci, якщо його пропонують за фантастично низькою ціною? Ключовий аргумент втриматись від покупки – саме ця «фантастична ціна». Не може парфумерний шедевр, ціна якого в фірмовому магазині більше 100 євро, продаватися за 10 – навіть на грандіозному передсвятковому розпродажі.
Тож давайте розбиратися, які методи використовують продавці підробок і як убезпечити себе від марної витрати грошей на покупку фейкового аромату.
Стережіться «фантастичних знижок» і «фінальних сейлів». Жоден люксовий бренд не продаватиме свою ексклюзивну продукцію нижче собівартості. Створення, виробництво та дистрибуція оригінального парфуму потребують чималого бюджету. Якісна сировина, талант та майстерність парфумера, контроль якості на виробництві, унікальний дизайн упаковки, зіркова реклама, належне транспортування та зберігання – це лише частина статей витрат, що формують реальну ціну аромату. Тож про продаж оригінальної парфумерії відомих брендів по 300 – 600 гривень за флакон не може бути й мови. Навіть якщо аферисти посилаються на «остаточний розпродаж» у зв’язку з «ліквідацією складу», «закриттям магазину» або «реалізацією партії конфіскату». Все це казки для наївних.
Звертайте увагу, куди веде посилання у рекламі. Навіть якщо у рекламному оголошенні фігурує назва відомого магазину, наприклад, BROCARD, перевіряйте, чи справді ви потрапили в інтернет-магазин мережі. Адже знайому всім назву шахраї можуть використовувати для привернення уваги – без відома та згоди компанії. А при переході за посиланням ви опиняється на сайті-одноденці, зареєстрованому на безкоштовному домені типу kiev.ua, in.ua, cc, biz або ж на торгівельному майданчику, створеному в соціальних мережах або месенджері Telegram з підозрілою назвою. Запам’ятайте, що сайти всіх серйозних українських компаній мають структуру: «назва компанії.ua». Достатньо набрати «сайт компанії Х» в Google, і офіційний сайт випаде першим.
Не купуйте парфуми «за ліцензією», «на розлив», «на розпив» або «залишки у флаконах». Тут все просто: відомі бренди нікому не надають «ліцензію» на виробництво парфумів і не продають свою дорогоцінну продукцію «у діжках», щоб потім хтось цідив її по флаконах. Розлив відбувається тільки на «рідному» заводі бренду під пильним контролем виробника, все інше – підробка. Що стосується парфумів «на розпив», які останнім часом масово пропонуються в Instagram, то це аромати в «гомеопатичному дозуванні» по 1-5 мл, розподілені по пробірках з флакону великої ємності. Залишки на дні флакону теж можуть пропонувати на продаж. Так, в цьому випадку мова може йти і про оригінальний продукт, але хто, де і в яких умовах його «розподіляв» – цікаве питання, відповідь на яке навряд чи вдасться знайти. Тож чи варто ризикувати?
Купуйте брендову парфумерію та косметику тільки на офіційних сайтах. Тобто у тих компаній, які мають офіційне право на її реалізацію. Щоб отримати права на продаж легендарних продуктів Dior, Armani, Gucci, DKNY тощо, компанія має відповідати цілій низці вимог виробника. Наприклад, треба мати мережу не тільки онлайн, а й офлайн магазинів, досвід роботи на ринку хоча б у декілька років та штат підготовлених за участі представників бренду консультантів. Таких сертифікованих реалізаторів елітної косметики та парфумерії в Україні – одиниці. Найвідоміший серед них – BROCARD. Тож, якщо ви вирішили купити люксовий парфум онлайн, заходьте в інтернет-магазин brocard.ua.
Тут ви знайдете широкий асортимент брендів, детальні описи продукції з якісними фото, щотижневі акції, а також зможете отримати професійну консультацію та ознайомитись із відгуками інших споживачів. До того ж, здійснюючи покупку в офіційному онлайн-магазині, ви точно отримаєте оригінальний продукт з фіскальним чеком – вашою гарантією, якщо ви раптом вирішите повернути товар. Точно так само, як і в офлайн-магазині.
Висновок. Не ризикуйте, намагаючись знайти дорогі якісні товари зі знижкою 90%. Адже таке «заощадження» може закінчитись безглуздою витратою грошей, часу і нервів. А в деяких випадках, ще й шкодою для здоров’я. Адже виробники підробки заощаджують на всьому, насамперед – на інгредієнтах. А дешеві «синтетичні» компоненти можуть спровокувати алергію, висипання на шкірі і навіть опіки.
Тож не довіряйте сумнівній рекламі і не купуйте дешеві підробки. Шукайте інформацію про знижки в офіційних магазинах, яким можна довіряти – онлайн і офлайн. Пам’ятайте, що тут теж проводяться передноворічні акції і придбати оригінальний брендовий парфум можна за дуже вигідною ціною. Наприклад, до 25 грудня в BROCARD триває акція «Завірюха знижок»: в мобільному застосунку, на сайті та полицях магазинів можна знайти хіти косметики та парфумерії зі знижкою 40%. Обирайте, купуйте і даруйте близьким оригінальні та якісні подарунки!