Читайте нас в соціальних мережах

Як відкрити власне агентство нерухомості в Україні: покроковий план

Понеділок, 07 жовтня 2024 23:02
Як відкрити власне агентство нерухомості в Україні: покроковий план
Починаючи з роботи ріелтора в майбутньому варто замислитись й про новий формат діяльності.

Розуміючі специфіку цієї професії можна створити власний бізнес – успішний та перспективний, особливо в умовах постійного попиту на житлову та комерційну нерухомість. Але перед тим як зануритися у цей процес, важливо зрозуміти всі аспекти запуску бізнесу: оформлення документів, правильний вибір CRM для агентств нерухомості, а також організацію роботи з клієнтами. І базовий покроковий план буде корисним в цьому починанні.

Аналіз ринку та конкуренції

Перед реєстрацією бізнесу потрібно ретельно дослідити ринок нерухомості у регіоні та знайти відповіді на наступні питання:

  • які панують тенденції;
  • які типи нерухомості найбільш затребувані: житлова, комерційна, оренда чи продаж;
  • хто є основними конкурентами.

Важливо правильно знайти свою нішу або конкурентну перевагу, яка допоможе отримати стабільний потік клієнтів. Це може бути спеціалізація на елітній нерухомості, робота з новобудовами чи комплексний сервіс з повним супроводом та оформленням всіх необхідних документів.

Реєстрація бізнесу

Для офіційного запуску агентства нерухомості воно повинно бути легальним. Доступні дві форми організації:

  • ФОП (фізична особа-підприємець) – найпростіший варіант, підходить для невеликого агентства або індивідуальної діяльності;
  • ТОВ (товариство з обмеженою відповідальністю) – більш складна форма, але вона підходить для великого агентства з кількома співробітниками.

Крім цього, слід визначитися з вибором системи оподаткування: спрощена система або загальна. Більшість учасників ринку обирають спрощену систему для зручності. І в веденні звітності також буде актуальна програма для ріелторів, яка зберігає всю історію взаємодій з клієнтами, а також автоматизує основні процеси.

Оренда або купівля офісу

Навіть у вік цифрових технологій наявність виділеного простору створює у клієнтів відчуття надійності та професіоналізму. Важливо вибрати площину у зручному місці з хорошою транспортною розв'язкою, особливо якщо заплановано працювати в населених пунктах із великим потоком клієнтів.

Офіс не обов'язково має бути великим, але він повинен бути комфортним і затишним для зустрічей. Важлива наявність конференц-зали або місця для індивідуальних консультацій.

Підбір команди

А головне – професійна команда, у складі якої не тільки ріелтори з гарними комунікативними навичками та вмінням вести переговори, а й юристи та спеціалісти з маркетингу. І завдяки відповідальному підходу та високому рівню сервісу вдасться швидко зайняти свою нішу.



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ