Ця реклама може відображатися у пошуковій видачі Google, на різних сайтах, у відео на YouTube, а також у мобільних програмах, які є частиною партнерської мережі Google.
А звіти Google Ads — це щось подібне до прихованої країни чудес у світі PPC-маркетингу. І легко зрозуміти, чому про них так мало інформації. Google включає майже всю релевантну інформацію, яка є необхідною. І тому багато хто воліє замовити контекстну рекламу google ads, щоб отримати найкращий результат.
Навіщо використовувати звіти від Google Еддс
Є як мінімум дві причини для того, щоб це зробити:
- у звітах Google Ads є інформація, яку немає на панелі інструментів. Майже будь-яку інформацію, яку хочеться побачити щодо свого облікового запису, Google відстежив та може подати в актуальному звіті;
- звіти Google Ads дозволяють порівнювати статистику поряд. Бажаєте порівняти дані геолокації з даними дня та години? Легко. Замість того, щоб намагатися вгадати інформацію однієї вкладки в порівнянні з іншою, Google дозволяє легко підключати та відтворювати всі дані, які необхідні користувачеві, без перемикання екранів.
Робота зі стандартними звітами Google Ads
У рекламі Google Ads збирається велика кількість даних, тому для складання звіту важливо вибрати з багатьох даних лише необхідні показники. Зайва інформація зробить ваш звіт менш інформативним. Для того щоб у звіт потрапили лише необхідні показники, можна скористатися фільтрами. Практично на всіх рівнях облікового запису є можливість додати фільтр для відокремлення потрібних даних. Фільтрація статистичних даних дозволить переглянути лише необхідні у конкретному випадку дані та аналізувати їх без зайвої інформації.
Редактор звітів дає можливість створювати власні діаграми та таблиці в обліковому записі Google реклами, при цьому ними можна ділитися з іншими користувачами та додавати до зведень.
Окрім стандартних, є також кастомізовані звіти. Але навіщо вони потрібні?
Перше, що необхідно зробити перед створенням такого звіту, — визначити, що саме є корисною дією (конверсією) для конкретного проекту і далі керуватися цим під час побудови та аналізу звітів.
Показники успіху повинні займати чільну роль у звітах, щоб привернути увагу до основних показників ефективності рекламних кампаній.
Одним із найпростіших способів виділення важливої інформації є власні стовпці. Стовпці користувача допомагають виділити тільки потрібну інформацію, а також створити нові кастомні показники, ґрунтуючись на існуючих в Google Ads.
Докладніше про звіти Google Ads
Однією з найкращих особливостей звітів Google Ads є їхня здатність порівнювати різні статистичні дані один з одним, але функція порівняння на цьому не закінчується. Як і на панелі інструментів, можна порівнювати дати між собою. Залежно від того, як довго працює Google Реклама, можна, наприклад, порівняти місяць у 2021 році з місяцем у 2022 році, щоб побачити свій прогрес за роками. Це не просто надихає. це є необхідністю для маркетолога. Або навіть можна просто провести щомісячне порівняння будь-яких даних, які влаштовують спеціаліста з реклами.
Щоб найбільше ефективно аналізувати дані в Google Ads, необхідно розуміти, яку саме інформацію хоче отримати маркетолог. Поставивши і визначивши цілі, які мають бути досягнуті, він зможе перейти від простого аналізу до реальних дій для покращення показників та результату від гугл-реклами.