Читайте нас в соціальних мережах

ERP та CRM для малого бізнесу

Середа, 14 серпня 2024 14:27
ERP та CRM для малого бізнесу
Чітка стратегія, відмінний клієнтський досвід та оптимізація процесів — це ключові фактори успіху в сучасному бізнесі.

Інтегруючи потужні інструменти для управління бізнесом і клієнтами, ви робите крок назустріч досягненню ваших цілей.

Та що обрати: ERP чи CRM? Це різні системи, кожна з яких відповідає за свої бізнес-процеси. Водночас обидва рішення потрібні, щоб компанія могла конкурувати на ринку й приносити прибуток. На щастя, є комплексні платформи, такі як perfectum crm+erp, що об’єднують у собі можливості цих важливих систем. Дізнайтеся про особливості ERP та CRM, переваги їх інтеграції, а також поради з підбору рішень від CRM Solutions у цій статті.

AD_4nXc5lvYynizJcHnqs8UyVkBTcbev30uQfY2T5iEvOu27OHD32YrXVmUV7gp2kR4_CV_9JEuWyUVsKesfLx59VWuVvnzMwIo4yKvj1KjRfVdAIJn-0izRJ-NhaRKNaoxNOtbtlvvYxD1L8I8VAZbLdIP1o5o?key=lDdw9S8YOyyZdLj8Z6fNBA

Що таке ERP та CRM?

CRM (СРМ, Customer Relationship Management) — це система управління взаємовідносинами з клієнтами. СРМ-система дає змогу збирати, зберігати та аналізувати інформацію про клієнтів, відстежувати історію взаємодій, автоматизувати процеси та підвищувати рівень задоволеності клієнтів.

ERP-система — це програмне забезпечення для планування ресурсів підприємства. Інакше кажучи, система ЕРП призначена для оптимізації внутрішніх процесів підприємства. Вона об'єднує всі функціональні підрозділи компанії в єдину систему, забезпечуючи інтеграцію даних про фінанси, виробництво, склад, логістику та інші аспекти діяльності.

А CRM+ERP — це два в одному. Доповнюючи одна одну, ці системи формують єдине рішення для всіх запитів бізнесу. Такий підхід забезпечує централізацію всіх процесів, що підвищує загальну ефективність компанії. 

Які переваги ERP+CRM

Впровадження ERP-CRM системи є інвестицією в майбутнє. Це рішення дасть вам змогу відстежувати попит та настрої клієнтів, збільшувати ефективність внутрішніх процесів, а також розвиватися. 

Для малого бізнесу найбільш відчутні зміни забезпечать ці переваги ERP-CRM системи:

  • Комплексне управління бізнесом. Ви зможете бачити цілісну картину діяльності компанії в одній вкладці. Виготовлення й складський облік, логістика, фінанси, HR, управління клієнтами й документообігом — усе це буде централізовано. 
  • Масштабованість. Система легко адаптується до зростання бізнесу. Із появою нових потреб у систему CRM-ERP можна додавати інші інтеграції та розширювати функціонал.
  • Автоматизація рутинних завдань. Малий бізнес має обмежені можливості в наймі. А єдина система звільнить час співробітників для виконання стратегічних завдань і допоможе налаштувати співпрацю між відділами.
  • Досконала аналітика. Система ERP+CRM збирає та обробляє великі масиви даних як про клієнтів, так і про внутрішні процеси. Такі звіти є важливими для прийняття обґрунтованих рішень.
  • Поліпшення обслуговування клієнтів. Автоматизація зменшує кількість загублених заявок і пришвидшує обслуговування. Тоді як аналітика покращує якість сервісу. 
  • Збільшення прибутковості. Система CRM-ERP знижує витрати, підвищує продуктивність роботи, налагоджує продажі, а отже, і збільшує прибуток компанії.

AD_4nXeq46WVbRz0G-YmKtNYr3uS81F0LmXGO9zeJ2CFhzhhTSwfIhYC8RBt-DQw5lqOKZoNvf9EAVbee8m8M2QeTzsjGZfWX2KrDwmpgLkGsT9OSIS5o85h8eip27fmvutKkCQEqsR0ENyAKPk0f4w159hxky7e?key=lDdw9S8YOyyZdLj8Z6fNBA

Як обрати ERP+CRM для малого бізнесу

ERP-CRM систем існує багато, кожна з них орієнтована на певний розмір бізнесу, нішу й потреби. Щоб обрати вдале технологічне рішення, радимо дотримуватися таких порад.

  1.  Складіть детальний список потреб і завдань, які ви хочете автоматизувати за допомогою системи. Це може бути управління продажами, облік запасів, управління проєктами, певні інтеграції тощо.
  2. Зберіть інформацію про різні ERP+CRM системи. Порівняйте свої потреби й функціональні можливості різного ПЗ.
  3. Зверніть увагу на типи й галузі бізнесу, на які орієнтовані різні рішення. 
  4. Складіть бюджет на впровадження системи. Вартість ліцензії, налаштування та інтеграції, а також обслуговування системи можуть суттєво відрізнятися.
  5. Перевірте, чи система інтегрується з іншим програмним забезпеченням, яке ви використовуєте. Зазвичай ERP+CRM системи об’єднують із бухгалтерськими програми, маркетплейсами, інструментами маркетингу, сервісами доставки та іншими додатками.
  6. Система має рости разом із вашим бізнесом, інакше згодом доведеться «переїжджати» на інше ПЗ. А це зайві витрати часу й коштів.
  7. Наявність технічної підтримки є важливим фактором під час вибору системи. 

CRM Solutions понад 6 років допомагає бізнесам із інтеграцією вдалих рішень, враховуючи індивідуальні потреби та особливості компаній. Тож ви можете покластися на професіоналів, щоб гарантовано піднятися на новий рівень за допомогою ERP-CRM. Ми підберемо CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися, або відмовимо від впровадження.

 



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ