Інтегруючи потужні інструменти для управління бізнесом і клієнтами, ви робите крок назустріч досягненню ваших цілей.
Та що обрати: ERP чи CRM? Це різні системи, кожна з яких відповідає за свої бізнес-процеси. Водночас обидва рішення потрібні, щоб компанія могла конкурувати на ринку й приносити прибуток. На щастя, є комплексні платформи, такі як perfectum crm+erp, що об’єднують у собі можливості цих важливих систем. Дізнайтеся про особливості ERP та CRM, переваги їх інтеграції, а також поради з підбору рішень від CRM Solutions у цій статті.
Що таке ERP та CRM?
CRM (СРМ, Customer Relationship Management) — це система управління взаємовідносинами з клієнтами. СРМ-система дає змогу збирати, зберігати та аналізувати інформацію про клієнтів, відстежувати історію взаємодій, автоматизувати процеси та підвищувати рівень задоволеності клієнтів.
ERP-система — це програмне забезпечення для планування ресурсів підприємства. Інакше кажучи, система ЕРП призначена для оптимізації внутрішніх процесів підприємства. Вона об'єднує всі функціональні підрозділи компанії в єдину систему, забезпечуючи інтеграцію даних про фінанси, виробництво, склад, логістику та інші аспекти діяльності.
А CRM+ERP — це два в одному. Доповнюючи одна одну, ці системи формують єдине рішення для всіх запитів бізнесу. Такий підхід забезпечує централізацію всіх процесів, що підвищує загальну ефективність компанії.
Які переваги ERP+CRM
Впровадження ERP-CRM системи є інвестицією в майбутнє. Це рішення дасть вам змогу відстежувати попит та настрої клієнтів, збільшувати ефективність внутрішніх процесів, а також розвиватися.
Для малого бізнесу найбільш відчутні зміни забезпечать ці переваги ERP-CRM системи:
- Комплексне управління бізнесом. Ви зможете бачити цілісну картину діяльності компанії в одній вкладці. Виготовлення й складський облік, логістика, фінанси, HR, управління клієнтами й документообігом — усе це буде централізовано.
- Масштабованість. Система легко адаптується до зростання бізнесу. Із появою нових потреб у систему CRM-ERP можна додавати інші інтеграції та розширювати функціонал.
- Автоматизація рутинних завдань. Малий бізнес має обмежені можливості в наймі. А єдина система звільнить час співробітників для виконання стратегічних завдань і допоможе налаштувати співпрацю між відділами.
- Досконала аналітика. Система ERP+CRM збирає та обробляє великі масиви даних як про клієнтів, так і про внутрішні процеси. Такі звіти є важливими для прийняття обґрунтованих рішень.
- Поліпшення обслуговування клієнтів. Автоматизація зменшує кількість загублених заявок і пришвидшує обслуговування. Тоді як аналітика покращує якість сервісу.
- Збільшення прибутковості. Система CRM-ERP знижує витрати, підвищує продуктивність роботи, налагоджує продажі, а отже, і збільшує прибуток компанії.
Як обрати ERP+CRM для малого бізнесу
ERP-CRM систем існує багато, кожна з них орієнтована на певний розмір бізнесу, нішу й потреби. Щоб обрати вдале технологічне рішення, радимо дотримуватися таких порад.
- Складіть детальний список потреб і завдань, які ви хочете автоматизувати за допомогою системи. Це може бути управління продажами, облік запасів, управління проєктами, певні інтеграції тощо.
- Зберіть інформацію про різні ERP+CRM системи. Порівняйте свої потреби й функціональні можливості різного ПЗ.
- Зверніть увагу на типи й галузі бізнесу, на які орієнтовані різні рішення.
- Складіть бюджет на впровадження системи. Вартість ліцензії, налаштування та інтеграції, а також обслуговування системи можуть суттєво відрізнятися.
- Перевірте, чи система інтегрується з іншим програмним забезпеченням, яке ви використовуєте. Зазвичай ERP+CRM системи об’єднують із бухгалтерськими програми, маркетплейсами, інструментами маркетингу, сервісами доставки та іншими додатками.
- Система має рости разом із вашим бізнесом, інакше згодом доведеться «переїжджати» на інше ПЗ. А це зайві витрати часу й коштів.
- Наявність технічної підтримки є важливим фактором під час вибору системи.
CRM Solutions понад 6 років допомагає бізнесам із інтеграцією вдалих рішень, враховуючи індивідуальні потреби та особливості компаній. Тож ви можете покластися на професіоналів, щоб гарантовано піднятися на новий рівень за допомогою ERP-CRM. Ми підберемо CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися, або відмовимо від впровадження.