Щоб домогтися успіху, потрібно чітко розуміти кожен етап цього процесу і мати план з просування сайту, адаптований під конкретні цілі та завдання вашого бізнесу.
Ми розповімо про особливості кожного з ключових етапів просування, які швидко оптимізують сайт: від аудиту до отримання перших результатів.
Визначення цілей і завдань
Багато хто недооцінює цей етап, проте саме тут закладається фундамент подальшого успіху. Перш ніж розробити план розкрутки сайту, потрібно чітко сформулювати мету просування - наприклад, підвищити відвідуваність на 50% за 3 місяці. Це також може бути збільшення продажів, підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів або щось інше. Від цього етапу залежатиме подальша стратегія просування.
Аналіз сайту і конкурентів
Наступний крок - аналіз вашого сайту та сайтів конкурентів. Саме так ви виявите сильні та слабкі сторони нашого ресурсу та майданчиків конкурентів, а також можливості для вдосконалення. Для цього проводять технічний аудит і SEO аналіз сайту - перевірка швидкодії, помилок, доступності, аналіз контенту (чи відповідає він цілям і запитам користувачів) та інше.
Збір семантичного ядра
Будь-який план просування сайту включає семантичне ядро. Це сукупність ключових слів і фраз, які найкраще описують контент вашого сайту. Наприклад, для е-комерс магазину це буде назва товару, його характеристики, переваги та інше. Це важливо для SEO, адже пошукові системи аналізують контент сайту на предмет наявності та частоти ключових слів і фраз.
Вибір стратегії просування
Є безліч підходів до SEO, але кожен проєкт унікальний. Тому потрібно чітко продумати ефективний для вас варіант. Вибір правильної стратегії й процес просування сайту залежить від цілей і завдань, бюджету, цільової аудиторії та іншого. Можливі варіанти включають SEO, контент-маркетинг, SMM, email-маркетинг, PPC.
Технічна оптимізація
Технічна оптимізація зокрема охоплює підвищення швидкості завантаження сайту, адаптацію під мобільні пристрої, виправлення помилок на сайті. А також оптимізацію метаданих і заголовків з урахуванням цілей просування.
SEO-оптимізація
План оптимізації сайту має включати SEO. Це підвищує видимість сайту в пошукових системах за допомогою оптимізації контенту, мета-тегів, посилань та інших елементів. Наприклад, оптимізувавши сторінку магазину меблів під ключове слово "кухонні гарнітури" і створивши релевантний контент, можна підвищити позиції в пошуковику за ключовими запитами.
Зовнішнє просування
Цей етап включає роботу з посиланнями, реєстрацію в каталогах, публікацію статей на інших сайтах та інше. Адже пошукові системи довіряють тим сайтам, на які є багато посилань. Не варто забувати і про прес-релізи, цитування фахівців тощо.
Таргетована реклама
Така реклама дає можливість точно націлювати ваші рекламні кампанії на потрібну вам аудиторію, що підвищує її ефективність, а тому її варто включити в SEO план просування сайту. Наприклад, рекламуючи продукцію на Фейсбуці, можна відфільтрувати користувачів за статтю, віком, геолокацією або інтересами.
Утримання позицій
На цьому етапі ви працюєте над постійним удосконаленням сайту і підтриманням досягнутих результатів просування. Важливо регулярно оновлювати контент, додаючи нові корисні матеріали, адже це зберігає "зацікавленість" пошукових систем. Також необхідний моніторинг конкурентів і гнучка реакція на зміни алгоритмів пошукових систем.
Ці етапи просування проєкту потребують особливої уваги та професійного підходу, тому інколи краще скористатися допомогою діджитал-фахівців, таких як Idea Digital Agency. Вони володіють усіма необхідними інструментами та методиками просування, а також досвідом, що гарантує результат. Професіонали допоможуть розробити ефективну стратегію та план робіт із SEO, щоб досягти ваших бізнес-цілей.