Служби безпеки дуже серйозно ставляться до своєї роботи та роблять усе можливе, щоб захистити своїх відвідувачів, але попереду ще багато чого. Їх головна мета – створити безпечне середовище для гравців, які заходять у їхні заклади, і тих, хто там працює.
Цілодобове відеоспостереження
Камери не вистачає. Вони можуть бути стримуючим фактором, але вони не можуть захистити вас від усього. Сучасна технологія спостереження надто складна, щоб камери були єдиною лінією захисту. Насправді безпека вашого казино більше залежить від того, наскільки добре воно контролюється, ніж просто від наявності камер.
Отже, що потрібно для ефективного та впевненого моніторингу казино? По-перше, необхідний моніторинг у режимі реального часу навченим персоналом, який зможе помітити потенційні проблеми або ситуації, які потребують негайного вжиття заходів. По-друге, кілька камер мають охоплювати всі зони, щоб не було сліпих зон, де злочинці могли б непоміченими сховатися.
Встановлені протоколи щодо підозрілої поведінки
Якщо працівник помітить підозрілу поведінку гравця, він повинен повідомити про це групі безпеки. Типом підозрілої поведінки може бути гравець, який занадто багато виграє або занадто багато програє. Співробітники також повинні звернути увагу на те, чи грає гравець не за їхнім характером (наприклад, якщо той, хто зазвичай грає на невеликі суми, починає грати на великі суми).
Більшість онлайн-казино без реєстрації, як Kosmolot, мають процедури для вирішення таких ситуацій. В Україні, наприклад, до цього питання ставляться дуже уважно, оскільки також пропонують, як кажуть, онлайн-казино без реєстрації. Вони можуть передбачати зв’язок із банком або компанією, яка видає кредитні картки, і запит на деталі про нього — або просто попросити його негайно залишити приміщення, якщо він створює проблеми іншим гравцям або співробітникам.
Кіберзлочинність
Одним із найбільших викликів, з якими сьогодні стикається індустрія казино, є кіберзлочинність. Саме тут злочинці використовують комп’ютери для доступу до служб або інформації в мережі, яка може включати комп’ютерну систему казино.
Доброю новиною є те, що є способи захистити себе від таких типів атак. Наприклад, за допомогою VPN, наприклад ExpressVPN, коли ви постійно в мережі. Це зашифрує всі ваші дані, тож навіть якщо хтось спробує простежити за вашим з’єднанням (за допомогою спуфінгу ARP або викрадення DNS), вони не зможуть побачити, які вебсайти ви відвідуєте та яку особисту інформацію вони містять (наприклад, дані кредитної картки).
Проблеми безпеки
Безпека казино також може бути під загрозою злочинців, які знаходяться в казино, як дилери, круп’є та інший персонал. Це відомі як «внутрішні злочини». Це може статися, коли особа, яка має доступ до конфіденційної інформації про особу або фінансові дані клієнта, викрадає у нього гроші за допомогою таких методів, як скимінг або втручання в роботу машин.
Існує також кіберзлочин, у якому хакери отримують доступ до баз даних казино через пристрої, підключені до Інтернету, і викрадають з них конфіденційну інформацію. Кіберзлочинці часто шукають особисті дані гравців, як-от ім’я, адреса та номери кредитних карток, щоб вчинити крадіжку особистих даних, використовуючи цю інформацію для шахрайських дій в Інтернеті чи офлайн.
Висновок
Ми пройшли довгий шлях з моменту побудови перших казино. Заходи безпеки розвивалися і продовжують розвиватися разом із появою нових загроз. Хоча деякі з цих загроз було усунено, інші залишаються проблемою як для операторів казино, так і для регуляторів.