Читайте нас в соціальних мережах

Закон України "Про рекламу" для гральних закладів: що змінилося у 2023-му році

Вівторок, 10 жовтня 2023 16:59
Закон України "Про рекламу" для гральних закладів: що змінилося у 2023-му році
Однією з найсерйозніших модернізацій Законодавства України у 2023-му році щодо казино та лотерей можна назвати зміни до правил контролю та розповсюдження рекламної продукції.

Починаючи з 3 жовтня нагляд за якістю та змістом маркетингових продуктів гральних закладів переходить до КРАІЛ, що автоматично збільшує зону відповідальності юридичних осіб, зареєстрованих для ведення діяльності казино.

Зміни торкнулися не тільки зміни державного органу нагляду, а й правил, порядку перевірок, а також можливих санкцій, які підприємці можуть отримати за недотримання правил. З огляду на такі серйозні нововведення, багато гравців побоюються, що побічно зміни торкнуться і їх, але, за запевненнями представників Комісії, що регулює азартні ігри та лотереї, для користувачів змінитися лише якість зовнішнього контенту і, можливо, кількість реклами на сторонніх ресурсах.

Нові правила публікації та змісту рекламної продукції для казино в Україні

Після набуття чинності поправок до ЗУ "Про рекламу" користувачам стане набагато простіше орієнтуватися серед загальної кількості гральних закладів. По-перше, якщо в рекламі вам пропонують бездепозитний бонус за реєстрацію, значить, тепер зобов'язані вказати, що його отримання має певні правила та вимоги (або він доступний усім зареєстрованим користувачам) - що вельми зручно. По-друге, серйозно знизиться кількість реклами неліцензованих закладів або тих, хто працює "в сіру", а отже, безпека для гравця стане вищою.

Серед основних вимог КРАІЛ до розміщення реклами слід зазначити такі пункти, які підлягають обов'язковій перевірці:

  • - заборона на підміну понять, введення в оману цільової аудиторії;
  • - жодної нативної реклами у відеороликах, фільмах або друкованій продукції;
  • - обмеження на спонсорство сторонніх, нецільових напрямків;
  • - не можна рекламувати неіснуючі, неактуальні акції та бонусні пропозиції;
  • - обов'язкова повна відповідність реклами до дійсності.

Простіше кажучи, будь-який обман тепер карається, як і в інших сферах оцінки рекламної продукції будь-якого типу. Якщо конкретний гральний заклад у своїх роликах, банерах або на офіційних медійних ресурсах гарантує користувачеві фріспіни в казино, без додаткових вимог, отже, ви обов'язково їх отримаєте. В іншому разі, онлайн-зал чекає серйозна перевірка з впровадженням санкцій від КРАІЛ.

Які передбачені покарання за недотримання змін до ЗУ "Про рекламу"

Жителі країни звикли до "рекомендаційних" обмежень великого бізнесу в Україні, які рідко виконуються, але це не про чинні поправки, націлені на гральні зали. Існує досить серйозна і прозора система санкцій щодо юридичних осіб, які порушать правила. До них належать:

  • - штраф за недотримання законодавства, у розмірі до 300 мінімальних заробітних плат;
  • -  обмеження на ведення діяльності у сфері грального бізнесу на території України;
  • -  призупинення або відкликання ліцензії для торгової марки або юридичної особи;
  • - повна заборона на здійснення будь-якої підприємницької діяльності в наданні азартних послуг на території країни.

З огляду на суворість обмежень можна залишатися впевненим у суворості перевірки та очищення інформаційно-рекламного простору.



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ