Важливу роль в успіху вашої власної справи, звісно, відіграє ставлення до клієнтів. Існує ціла стратегія для управління відносини з ним. Називається вона CRM (Customer Relationship Management).
Що таке система CRM?
CRM – це система управління відносинами з клієнтами, мета якої – забезпечити ефективну взаємодію клієнтів та бізнесу на різних етапах. У свою чергу впровадження crm допомагає збільшити продажі, покращити якість обслуговування, оптимізувати робочі процеси та, звісно, примножити прибуток.
Як працює CRM?
Система управління відносинами з клієнтами включає різноманітні підходи та технологічні рішення, які дозволяють досягнути глобальних цілей у бізнесі.
- - Збір інформації про клієнтів. CRM насамперед збирає інформацію про споживачів вашого продукту – історію купівель, стать, запити.
- - Аналітика. Система управління відносинами з клієнтами аналізує отриману інформацію та формує звіти. Завдяки цьому власники бізнесу можуть спостерігати за поведінкою споживачів, оцінювати свою роботу та планувати зміни у діяльності.
- - Маркетинг. CRM допомагає впроваджувати маркетингові стратегії залежно від вподобань та запитів клієнтів.
- - Облік. Система управління відносинами з клієнтами може вести облік продажів товарів, формувати список ймовірних клієнтів, відстежувати комунікацію споживача та бізнесу.
- - Зворотній зв'язок. CRM допомагає відстежувати скарги та пропозиції клієнтів, надавати відповіді, обмінюватися інформацією для вирішення проблем.
- - Стратегія. Система управління відносинами з клієнтами дає можливість розробляти ефективні стратегії, які дозволять залучити та утримати клієнтів.
Обираємо компанію, яка надає CRM послуги
Аби подбати про якість обслуговування у своєму бізнесі, необхідно обрати надійну компанію, яка надає послуги CRM. То на що звернути увагу під час вибору?
- 1. З’ясуйте свої потреби та складіть список вимог. Шукайте фахівців, відштовхуючись від цього.
- 2. Промоніторте ринок CRM послуг. Оберіть компанії-фаворити. Дослідіть їхню репутацію та відгуки.
- 3. Запитайте, чи можна скористатися послугами на пробний період. Так ви зрозумієте, наскільки система є ефективною саме для вашого бізнесу.
- 4. Розрахуйте вартість комплексу послуг. Порівняйте ціни, щоб не переплатити.
- 5. Переконайтеся, що обрана CRM може інтегруватися з іншими системами, які ви вже використовуєте. Наприклад, бухгалтерські програми, обліки продаж тощо.
Якщо ви ретельно визначите свої бізнес-потреби і оберете надійну компанію для CRM, ваші клієнти залишаться задоволеними та примножать ваш прибуток.