Власники стоматологічного бізнесу зацікавлені не тільки в тому, щоб якісно надавати послуги, але й правильно та ефективно організувати свою роботу. Це сьогодні важлива умова, щоб і надалі розвивати свій бізнес та втриматися в ніші. Якщо досвіду ведення подібної справи не має, можна скористатися послугами медичних юристів, які допоможуть уникнути проблем та врахувати необхідні нюанси при відкритті кабінету.
Якщо юридичні питання вже вирішені, підібрано приміщення та обладнання для стоматологічного кабінету, варто продумати те, як можна вести запис клієнтів. Крім того, важливо правильно вести статистику матеріальних цінностей та враховувати інші нюанси. Щоб робити це швидко, враховувати всі особливості, краще всього скористатися спеціальною програмою https://appointer.ua/ru/programma-dlya-stomatologii/. Вона дозволить мінімізувати витрати часу на ведення обліку та звітності, при цьому у адміністратора збільшиться кількість часу, який він може виділити для залучення клієнтів. Оптимальне програмне забезпечення є своєрідним оптимізатором для власників малого бізнесу.
Особливості ефективного ведення обліку пацієнтів та онлайн-запису
Програма Appointer буде корисною та практичною не тільки для власників стоматологічних кабінетів, але й тих, хто володіє автосервісом, косметологічним салоном, СПА-салоном, ветклініками, фітнес-центрами, масажними салонами, барбершопом та іншими закладами малого бізнесу.
Переваги програми для ведення бізнесу
- - Можливість ведення статистичної та аналітичної звітності, яка стосується, як бази клієнтів, так і матеріалів клініки/кабінету.
- - Встановлення автоматичного запису пацієнтів та ведення клієнтської бази.
- - Ведення обліку цінностей та розрахунок заробітної плати.
Серед переваг використання також варто виділити ефективну роботу з різними базами даних, можливість користуватися програмою з будь-якого смартфону, планшету, через різні браузери. Є можливість автоматичного налаштування смс-нагадувань для клієнтів та запрограмувати онлайн-запис різними способами.
Встановити програму не складно, вона проста та зрозуміла в користуванні. Все, що необхідно для цього: ознайомитися з основними функціональними можливостями, встановити програму та налаштувати її, ознайомити працівників з системою.
Якщо є кілька варіантів таких програм і потрібно обрати оптимальний варіант, слід продумати те, які функції повинні бути у програми. Звернути увагу на те, через які пристрої нею можна буде ефективно та безперебійно користуватися, яка кількість функцій передбачена та яка кількість пацієнтів може бути записана до бази. Не завадить поцікавитися наявністю блоку, який зможе виконувати функції маркетингу.
Використання подібних програм для стоматологічних кабінетів сьогодні дозволяє не просто бути в тренді, а вести бізнес розумно, ефективно, автоматизуючи необхідні функції. Важливо, що такі програми будуть корисними для всіх працівників. Так, у адміністрації звільниться багато часу, оскільки не потрібно проводити обробку заявок пацієнтів та вручну вести облік. Лікарі зможуть в будь-який момент самостійно відрегулювати свій робочий графік, дізнатися інформацію про кожного пацієнта та проаналізувати продуктивність своєї роботи. Вона значно спростить роботу й маркетологам. Власник клініки тримає всі дані під контролем, що дозволяє ефективно керувати кабінетом та вчасно виправити управлінські помилки за потреби.