Їх застосовували близько чверті українців, які замовляли онлайн товари та послуги. За підсумками І кварталу 2022 року кількість користувачів знизилася майже на 75%. Українці скоротили покупки до мінімуму, від деяких послуг відмовилися практично повністю. Та вже влітку торгівля пожвавилася, маркетологи зафіксували збільшення попиту на промокоди, а восени в багатьох категоріях їх застосування перевищило довоєнні показники приблизно на 20-25%.
Найбільш популярні промокоди на товари та послуги
Результати соціологічних опитувань та статистичні дані сервісу Codes показали, що у 2022 році смартфони, побутова та комп’ютерна техніка — традиційні лідери за кількістю застосованих промокодів — “втратили; свої позиції, хоча й залишилися в першій п’ятірці рейтингу. Натомість в тренді опинилися, деякі дещо несподівано для експертів, такі категорії:
- Одяг та взуття. Одна з причин зростання попиту — вимушене переселення мільйонів українців через воєнні дії. Люди брали з собою мінімум речей, тому після влаштування на новому місці мали потребу в одязі та взутті.
- Засоби гігієни, побутова хімія. Зростання кількості застосовуваних промокодів на ці товари теж пов’язана з вимушеним переселенням, а також зі зростанням цін. Тому можливість придбати гігієнічні засоби та товари для підтримання чистоти в будинку чи квартирі зі знижкою стала одним з основних драйверів збільшення попиту на промокоди.
- Сфера азартних ігор та спортивний беттінг. Попри обстріли українці не відмовляються від розваг. Як зізнаються учасники опитувань, азартні ігри допомагають їм розслабитися. Промокоди ж, наприклад, БК з бездепозитним бонусом дають можливість заощадити на хобі. Між іншим, користувачі, за їх словами, надають перевагу легальним сайтам, які мають українську ліцензію. Це підтверджують і дані сервісу Codes. Так, як зазначили експерти, найбільш популярними у любителів ставок були промокоди Фавбет https://codes.com.ua/shops/favbet, а також брендів Vbet і PariMatch.
- Інструменти та автозапчастини. Зацікавленість знижками у цій категорії викликана передовсім зростанням цін.
Також популярними є промокоди на придбання товарів для тварин, дитячих іграшок, замовлення готової їжі, отримання мікрокредитів, купівлю книжок та освітніх курсів.
Експерти стверджують, що зацікавленість промокодами опосередковано свідчить про стабілізацію у сфері економіки. Хоча основним фактором зростання попиту на знижки залишається необхідність економити. Тому аналітики прогнозують, що популярність промокодів буде зростати й надалі.


