Читайте нас в соціальних мережах

Kimberly-Clark: від скромної фірми до транснаціональної корпорації

Середа, 16 вересня 2020 19:34
Kimberly-Clark: від скромної фірми до транснаціональної корпорації
Марки з тривалою історією й позитивною репутацією завжди викликають довіру у досвідчених споживачів, які відповідально підходять до кожної покупки.

У цій статті ми розповімо про американську корпорацію Kimberly-Clark. Успішне становлення та розвиток цієї компанії є прикладом того, як можна не тільки досягти певних успіхів у бізнесі, а й утриматися на вершині успіху, попри кризи та війни.

Фірма заснована в штаті Вісконсін в 1872 році. Основним напрямком діяльності стало виготовлення паперової продукції на власній фабриці. Спочатку справи йшли просто відмінно – продажі росли, штат співробітників розширювався. Але в 1888 році все пожежа практично повністю знищила цехи й склади. Відновити виробничі потужності вдалося тільки через 5 місяців. Декілька нових вдалих контрактів допомогли відновити позитивний фінансовий баланс.

Крім обгорткового паперу компанія тепер виготовляє целюлозу. Під час Першої світової війни вона поставляє цей матеріал в госпіталі, де він використовується для перев'язок. В 50-ті роки поступово виходить за рамки місцевого ринку, відкриває заводи в Західній Німеччині, Мексиці, Великобританії. Якщо в 1960-му географія продажів охоплювала всього 17 країн, то сьогодні експорт здійснюється в 175 країн.

У досконалості немає меж

В каталозі цієї компанії досить багато виробів, які вона почала випускати першої у світі. Це паперові рушники та носові хусточки, туалетний папір у рулонах, жіночі прокладки, одноразовий одяг та посуд.

.У другій половині 70-х розпочато виготовлення підгузків. Подібні товари на ринку вже присутні, тому фахівцям нового бренду Huggies довелося докласти чимало зусиль, щоб виділити свою продукцію із загальної маси аналогічних товарів. Протягом декількох десятиліть був введений ряд оригінальних нововведень, які дозволили обійти конкурентів. Наприклад, багаторазові застібки-липучки, розподільний шар, здатний надійно утримувати вологу, виготовлення одноразових трусиків для плавання й для підготовки до горщика.

Зараз в каталозі бренду входить 12 основних лінійок, кожна з яких має ряд характерних особливостей. Як приклад, розглянемо підгузки з лінійки Elite Soft Huggies, випуск якої розпочато в 2016 році. На сайті інтернет-магазину Панама https://panama.ua/brand/23728-31869/ представлені всі варіанти, що входять в цю серію. Основні переваги:

  • м'які подушечки, з яких складається абсорбувальний шар, швидко вбирають вологу;
  • продукція пройшла дерматологічне тестування й підходить для чутливої ​​шкіри;
  • додаткові канали для вбирання зменшують провисання підгузка, а спеціальна внутрішня кишеня запобігає протіканню;
  • пориста структура зовнішнього шару забезпечує хороший повітрообмін;
  • випускаються спеціальні нічні варіанти та підгузки-трусики, призначені для хлопчиків або дівчаток.

Успішність компанії Kimberly-Clark не викликає сумніву, а склалася вона, як великий пазл з безлічі картонних елементів. Без сумніву, ключове значення має власна стратегія, яка передбачає інтенсивний розвиток, постійне оновлення каталогу, створення власних брендів й придбання марок у фірм-конкурентів.



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ