Як повідомили в міській раді, новий міст буде на декілька метрів вищим, аніж існуючий.
"На даній ділянці дуже інтенсивний рух, часто трапляються аварії, відтак вирішено, що міст забезпечуватиме декількарівневий проїзд. В результаті – буде виведено на різні рівні виїзд з вулиці Гайова та по об’їзній", – розповідає заступник міського голови Владислав Стемковський.
За його словами, усі роботи ведуться виключно за кошти міського бюджету.
"Ми повинні враховувати фінансову реальність, адже до сьогодні держава не профінансувала жодної копійки на ремонт аварійного Гаївського мосту. На даний момент міст залишається чомусь лише проблемою Тернополя, хоча через нього проходить дві траси міжнародного значення, – каже Владислав Стемковський. – По можливості, місто почергово виконує роботи із будівництва фактичного нового мосту: раніше було демонтовано частину аварійного мосту, а зараз – завершено перенесення інженерних мереж, які проходили через міст".
Як пояснює чоловік, даний міст раніше слугував не лише як шляхопровід, а й до нього кріпилися мережі водо-, газо- та електропостачання. Роботи з перенесення цих інженерних мереж завершилися перепідключенням водопроводу на нову гілку.
"Водії хоч і не бачать цих робіт, проте це тривала та складна процедура повинна була відбутися. Адже лише тепер, коли перенесені усі інженерні мережі, можна приступити до будівництва нових опорних колон, які слугуватимуть основою нового мосту", – додає заступник мера.
Роботи з буріння свердловин та будівництва нових опор планують розпочати у вересні.