Доставка аграрної продукції відбувається з річкового порту одразу на морське судно великого тоннажу.
У пароплавстві очікують, що за рахунок швидшого процесу завантаження та розвантаження середній час обороту каравану скоротиться приблизно на 30%.
Власникам вантажу не доведеться нести фінансових втрат внаслідок тривалих очікувань в черзі біля терміналу.
"Наш «Дунайський зерновий шлях» вже починає працювати. Це безпечна та гарантована доставка аграрної продукції з річкового порту одразу на морське судно великого тоннажу. Увесь логістичний ланцюжок здійснюється і контролюється УДП. За рахунок більш швидкого процесу завантаження і розвантаження середній час обороту каравану скоротиться приблизно на 30%. Власникам вантажу вже не доведеться нести фінансових втрат внаслідок тривалих очікувань в черзі біля терміналу, - відзначив Дмитро Москаленко, Гендиректор українського дунайського пароплавства. - Важлива складова проєкту – оснащення суден системами он-лайн контролю, відеоспостереження та збільшення кількісті судноводіїв в екіпажі. Це значно підвищує ефективність роботи флоту. За нашим прогнозами, у майбутньому баржевий караван зможе здійснювати до двох рейсів на місяць".
"Тернополяни" писали, що Судна із зерном вийшли з портів України за погодженим ООН і Туреччиною гуманітарним коридором.