Читайте нас в соціальних мережах

Активісти ВО «Автомайдан» очільнику Тернопільщини: «У нас достатньо фахівців, щоб вивести ваші афери на чисту воду»

Вівторок, 15 серпня 2017 10:38
Активісти Тернопільського осередку ВО «Автомайдан» впевнені, що голова Тернопільської облдержадміністрації замішаний в оборудках довкола ремонту доріг у нашому краї. Зокрема, «автомайданівці» знайшли чимало цікавої інформації про турецьку фірму «Арес-Вест Констракшн компані», яку привів в область Степан Барна. Її називають не інакше, як «конторою для відмивання грошей з бюджету».

Таку думку висловили активісти на своїй сторінці в мережі «Фейсбук». Для цього у них є ряд вагомих підстав, мовляв, репутація у компанії доволі сумнівна, сама фірма була оголошена банкротом і неодноразово мала справу з порушенням закону. «Автомайданівці» також прокоментували нещодавній виступ Степан Барни на місцевому телебаченні, де він намагався «відбілити» «Арес-Вест».

«СТЕПАНЕ, ТИ САМ СЕБЕ ЗАМОВИВ, АБО ТУРКИ НА ДОРОЗІ-2

У четвер, 10 серпня, у програмі ТТБ «Акценти тижня» голова Тернопільська обласна державна адміністрація Степан Барна висловив своє незадоволення нашою останньою публікацією, яка засвідчила аферу обласної влади із львівськими турками, які ремонтують дорогу «Джурин-Базар». Сьогодні надаємо додаткові докази того, що турецька компанія «Арес-Вест Констракшн компані» - контора для відмивання грошей з державного і місцевого бюджетів, а не для якісного ремонту доріг.

Отже, в ефірі ТТБ дослівно пролунала така теза С.Барни: «По-перше, не коментую заказняки, тому що піддати сумніву авторитет компанії «Арес», яка є однією з найбільших турецьких компаній і є конкурентом славнозвісної фірми «Онур», яка обслуговує дороги на Львівщині. Я розумію, що комусь некомфортно, щоб турецькі компанії приходили область і в тому числі в Україну, але для мене принципове питання».

Сьогодні, шановний Степане Степановичу, розповімо деякі цікаві факти із біографії одного із співзасновників «Арес-Вест Констракшн компані» Ахмета Алтопа. Вочевидь, Ви не дуже ними цікавилися раніше. Утім, резюме турецького гостя є у вільному доступі.

Частка статутного капіталу пана Алтопа у компанії становить 10%. У 2006-2009 рр. Ахмет Алтоп працював в "УРАЛБУД-УКРАЇНА" топ-менеджером. До його обов'язків входили: координація виконання, реалізація будівництва, контроль бюджету та планування, співпраця з місцевими виконавцями.

2.07.2008 проти компанії застосували спеціальну санкцію за порушення режиму зовнішньоекономічної діяльності (вона застосовується, в тому числі, за порушення правил тимчасового ввезення). У Єдиному державному реєстрі судових рішень за запитом «УРАЛБУД» можна знайти три сторінки різних судових рішень та ухвал, з яких випливає:

- У січні 2011 р. Податкова інспекція України подала позов на компанію про банкрутство (борг 3 105 338,15 грн.) Боржник відсутній за юридичною адресою та місцеперебування не виявлено. Всього боргів на на загальну суму 7144704,43 грн. 8.07.2011 р. «УРАЛБУД» визнано банкрутом офіційно.

- Компанія мала судову тяганину через порушення банківських гарантій.

- У 2009 р. «УРАЛБУД» не дотримав угод із постачальниками та виконавцями «Галант Пол електра» Україна» на 102 145,24 грн. , з «Українською гірничо-металургійною компанією» на 200 000 грн., у 2007 р. із Темел Гео Констракшн 4 391 200,65 грн., у 2009 р. "БІЗНЕС СОЛУШНЗ СИСТЕМЗ" 3 052 919,67 грн., список можна продовжувати ще довго. Як бачимо, суми доволі значні.

- Турецькі робітники працювали нелегально, про що є адмінпостанови.

- У 2011 р. мали позов у суді від турецького банку Тюрк Економі Банкасі А.Ш." суму 8 124 091,99 доларів США.

- У 2007-2008 рр. «Уралбуд» працював у Харкові на будівництві величезного торгового комплексу ПЛАЗА, вул. Сумська 10. Будівництво проводилось із чисельними порушеннями, які призвели до значного порушення умов проживання мешканців будинку № 5 і є небезпечним з погляду норм змісту і правил проведення будівництва, а також дотримання правил пожежної безпеки. Їм заборонили будувати. Комплекс все ж таки збудували, але Ахмет цим об'єктом не хвалиться.

У підсумку «УРАЛБУД» збанкрутував та втік. Дати численних порушень припадають на термін роботи Ахмета в компанії.

У 1994 - 1996 Ахмет Алтоп працював на посаді регіонального директора у компанії «ІЛЬКУМУТ БУДІВНИЦТВО», яка виконувала замовлення на території Росії. Зокрема, спорудила Сбербанк у Калінінградській області, готельно-рекреаційний комплекс в Сочі, будувала у Москві.

Просимо голову Тернопільської ОДА С.Барну повідомити громадськість, чому у засновниках вищезгаданої компанії немає жодної людини, яка має стосунок до справжньої турецької Арес. Що це за представництво турецької компанії без самої турецької компанії в засновниках???

Наступна Ваша, Степане Степановичу, теза: «Одразу після того, як компанія прийшла в область, зареєструвалася в Козові, субпідрядні організації зареєструвалися в Бережанах і Підгайцях, розмитнили техніки більше 50-ти одиниць на загальну суму 1 млн. євро, які поступили в державний бюджет і обласний бюджет, з яких майже 15 млн. грн. сьогодні у вигляді митного експерименту спрямовано на ремонт доріг в Тернопільській області».

За нашими даними, у бюджет Тернопільської області надійшло всього-навсього близько 1 млн. ГРИВЕНЬ, а не євро. І вона не розмитнена, а тимчасово ввезена. Філія тільки одна, замість трьох. Статутний капітал 1 млн. грн., це означає що техніка не могла бути куплена за статутні гроші, оскільки підприємство ще не має прибутків, то і за прибутки техніка також не купувалася. Висновок: техніка позичена, або дана в оренду чи тимчасове користування, або придбана за позичені гроші. Таким чином, немає жодної гарантії, що підприємство зможе відповісти за своїми зобов’язаннями, оскільки швидше за все воно не має нічого свого.

Оскільки роботи, які виконуватимуться, мають суспільний інтерес і за це платитимуться бюджетні кошти, пропонуємо Вам, Степане Степановичу, щоб фірма оприлюднила свою фінансову звітність, оскільки до неї існує велика недовіра.

Далі очільник області виголосив наступний текст: «Поступають одночасно дзвінки до компаній, які займаються поставками сировини, в даному випадку щебеню, гранітної крошки, з тим, щоб вони не співпрацювали з цією компанією, надсилаються перевірки. Люди добрі, я не можу зрозуміти, як хтось мені скаже, що сьогодні в області нам не потрібна турецька компанія, я принципово кажу, що вона нам потрібна. І я не допущу жодним там спеціалістам у всіх питаннях шантажувати людей, котрі здатні щось робити на території області».

Степане Степановичу, ми не спеціалісти у всіх питаннях, але у нас достатньо фахівців у будівництві доріг, економіці та правових аспектах, аби вивести Ваші афери на чисту воду. А контролювати ремонтні роботи на автошляхах області ВО "Автомайдан" Тернопільський осередок буде доти, доки чиновники не навчиться працювати чесно і прозоро, не застосовуючи схеми, які уже 26 років гальмують розвиток країни.

Ми просимо телеканал ТТБ як складову НСТУ надати ефір активістам нашої організації, можна у форматі круглого столу із представниками влади, щоб ми могли донести до жителів області й свою думку», - йдеться на сторінці Тернопільського осередку ВО «Автомайдан» у ФБ.

ОСТАННІ НОВИНИ

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ