Як і прогнозували ще восени минулого року більшість спостерігачів того, як ремонтують дороги в Тернополі, – весною-2017 асфальт на вулицях міста зійшов разом із снігом.
Але чому так? Де не підслухай звіт про бюджет міста чи області – на кожному кроці «перевиконання і ріст економічних показників». В рамках децентралізації Тернопіль має майже двохмільярдний бюджет. Тобто, йдеться вже навіть не про мільйони. Але є одне але: якість послуг залишається недоступною для тернополян.
«Їхав сьогодні до столиці Тернопільської губернії і так замрійливо дивився на дзюри старенької дороги, спроектованої під КамАЗи і МАЗи, – написав на своїй сторінці Тарас Хлібович з Коичинців. – Дзюри відновлюються саме в тих місцях, де було проведено ямково-вісповий ремонт. Тут таке – або той ремкомплект не з того матеріалу зроблений, або зроблено не по людських технологіях. На станції Деренівка є якийсь асфальтовий заводик і там постійно стоять російські вагони з хімією. Може то наші “мишебраття” нам підкидають щось не те, що не тримається дорожного полотна?».
Якщо не зациклюватися лише на негативному, то неозброєним оком в Тернополі ще можна знайти притомні дороги. Приміром, вулиця Степана Бандери або вул. Тарнавського (яку ще називали вул. ім. Романа Заставного (екс-мер Тернополя, нині народний депутат України), кепкуючи з технології укладення асфальту). Цьогоріч виповниться 10 років від капітального ремонту цих шляхів. І ними досі можна їздити, а не пливти чи нести на собі авто, минаючи глибокі ями. 10 років, Карл! Не кілька місяців навіть…