Читайте нас в соціальних мережах

Тернополяни продовжують скаржитися на роботу громадського транспорту

Середа, 11 січня 2017 09:14
Низка скарг на роботу громадського транспорту Тернополя з’явилася цими днями на сторінці «Питання-відповіді» веб-сайту Тернопільської міської ради.

З претензією щодо недотримання графіку руху маршруток звернулася 10 січня до чиновників пані Тетяна. Жінка стверджує, що цього дня, близько 14 -  15 години, змушена була понад 40 хвилин чекати автобус №27 на зупинці біля «Оріону».

«За цей час проїхало три "14", і вже виднілася четверта. Скажіть. чому таке можливо? Від Збаража я в Тернопіль доїхала швидше, аніж дочекалася міську маршрутку! Чому не розміщені графіки руху маршруток на усіх зупинках? Знаючи, що автобуса не буде сорок хвилин, я і інші пасажири могли б зайти кудись загрітися, а не тупцювати на морозі», - скаржиться жінка.

Вона просить мерію облаштувати інформаційні стенди із графіками руху маршруток та зобов’язати перевізників видавати квитки усім пасажирам, як це роблять у тролейбусах.

Також жінка вимагає  зобов’язати перевізників привести транспорт у відповідний технічний стан, для того, щоб пасажири не ризикували своїм життям пересуваючись у громадському транспорті.

«Мені не треба, щоб водії були в сорочках і посміхалися, але є цілком зрозумілі і логічні вимоги, з якими, я думаю, погодяться всі тернополяни», - резонно зауважує дописувачка.

Її думку щодо обов’язкової видачі квитків у маршрутках підтримала й тернополянка пані Зося.

«Ні один шофер маршрутки НЕ ВИДАЄ КВИТКІВ ЗА ПРОЇЗД - так звідки ви можете знати їхній рівень заробітку? Я сьогодні їдучи зранку а роботу в маршрутці № 13 д.н. ВО (....) АА зробила шоферу зауваження, так отримала у подарунок цілу пачку квитків на проїзд (при потребі можу вказати від якого по який номер!)», - пише жінка.

У своєму дописі вона порушує й питання режиму роботи водіїв.

«Зі слів шофера: не треба йому вказувати, що йому треба робити і чи потрібно видавати білети, так як, згідно законодавства, він має працювати 8 годин, а працює з 6 ранку та до 23 вечора! Так що з цієї розмови в мене виникло два питання: 1) коли міська влада буде проводити якісь заходи з вияснення економічній доцільності підняття вартості проїзду? 2) коли будуть виконуватись трудові норми з охорони праці на транспорті - до першої аварії, допоки шофер не засне за кермом?», - запитує  п.Зося.

А тернополянка пані Валентина просить пояснити таке: «Чому на Різдво майже не ходили маршрутки? Жодного 18, один 15 і то лиш до обіду! Ми живемо в обласному центрі, чи на глухому хуторі?»

Просить пояснити чому відрізняється вартість проїзду у міському електротранспорті Хмельницького та Тернополя ще одна дописувачка – пані Галина: «Пане мер, поясніть будь-ласка, чому в Хмельницькому вартість проїзду в тролейбусі 1,5 грн., а у нас - 3 грн. Чому така різниця, адже вартість електропостачання до міст однакова?».

Нагадаємо, що з 10 січня вартість проїзду у маршрутках Тернополя зросла з 3 до 4 гривень, а у тролейбусах -  з 2 до 3 гривень.

ОСТАННІ НОВИНИ

Додати коментар