- Метою фестивалю є організація якісного культурного відпочинку для тернополян та гостей міста та виховання у суспільстві європейської культури проведення вільного часу, - говорить один із засновників «Вуличного ринку» Любомир Шимків. – Крім того, фест позиціонує себе як старт-ап-майданчик для молоді, яка прагне знайти себе у ресторанному бізнесі.
Загалом на фестивалі свою продукцію представляють близько 40 учасників з різних куточків України. Вони мають свій власний бренд та оригінальні локації.
- Щодо цінової політики, то ми не впливаємо на вартість тих чи інших пропонованих страв, адже кожен ресторан чи фаст-фуд використовує для приготування різні продукти, підхід до оформлення та подачі тощо. А от щодо алкоголю, то ціна на нього стартуватиме від 15 грн, кава – від 12 грн, - розповідає відповідальний за food-зону фестивалю Сергій Шешурін.
Також, як розповіли організатори дійства, всіх учасників фестивалю попередили, що це свято здорової їжі. Щоправда кожен зрозумів це по-своєму. Так замість шашликів, гостям фестивалю пропонують м'ясо на грилі, а замість горілки – різного виду настоянки.
http://ternopoliany.te.ua/zhittya/15994-u-ternopoli-na-festyvali-vulychnyi-rynok-bahato-izhi-muzyky-ta-rozvah-fotoreportazh#sigProIdb72178106b