Читайте нас в соціальних мережах

Куди звертатися тернополянам, у яких досі холодні батареї

Понеділок, 20 листопада 2017 07:40
Коли в квартирі не зовсім тепло або взагалі холодно, тоді власник квартири повинен повідомити про даний факт теплопостачальне підприємство по телефону або написати заяву.

Адреси та номера телефонів вказані в договорі про надання послуги, – коментує менеджер з адміністративної роботи та зв’язків з громадськістю КП “Тернопільміськтеплокомуненерго” Олександр Лазарчук.

– Також звертаю Вашу увагу на те, що необхідно повідомити про ситуацію що виникла ЖЕК, ОСББ, тому що, причина відсутності тепла можлива через несправність внутрішньо-будинкової системи опалення, за справність якої несуть відповідальність дані підприємства. Згідно з законодавством, теплопостачальне підприємство подає тепло до житлових будинків.

Після отримання та реєстрації заяви, повідомлення, у встановлений договором термін представник теплопостачального підприємства проводить встановлення факту неналежного надання або ненадання послуг, встановлює точний час та дату відсутності тепла, – пояснює Олександр Лазарчук.

За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем та представником теплопостачального підприємства. Акт-претензія реєструється у журналі. Теплопостачальне підприємство зобов’язане розглянути його і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причини такої відмови, пише "Тернопіль житлово-комунальний".

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ