Користувач Michael Dudar пише у Facebook, що сів у тролейбус і проїхав лише 3 зупинки з 7-ми. Кондуктор заявив, що далі тролейбус не їде з невідомих причин. Чоловік попросив віддати гроші за проїзд на що кондуктор відповів, що вже вибив білетик. Коли він сказав, що не доїхав до місця призначення, почув: "Мене що обходить, я гроші не повертаю".
- Я подзвонив по номеру 0 (352) 43 61 31, зазначеному біля водія. Диспетчер таке саме: "Як вам віддадуть гроші, якщо вона вже кудись там собі його забила. І взагалі не нервуйте мені, в нас обрив на лінії, я не маю часу, - розповідає чоловік.
Тернополянин сів у інший тролейбус, але історія повторилась - його знову не довезли і знову не віддали гроші.
- Діло не в 6 гривнях. Як на це реагувати?, - обурюється тернополянин.