Кореспондент «Тернополян», яка їхала даним електропоїздом до Тернополя, стала свідком того, що «електричка» зупинилася в селі Кровинка Теребовлянського напрямку через технічну поломку. Після цього приміський поїзд простояв на даній станції понад 40 хвилин, доки за ним приїхав з Тернополя тепловоз та «потягнув» поламаний поїзд.
За час стоянки багато пасажирів «електрички», які поспішали вранці на роботу чи навчання, висловили незадоволення з приводу поломки рухомого складу. Пасажири наголосили, що поїзд «Тернопіль – Іване-Пусте» ламається чи не щодень.
— Я належу до пільгових категорій «студенти», тож із Борщева до Тернополя їжджу цією електричкою часто. На станцію «Борщів» електропоїзд «Тернопіль – Іване-Пусте» і так нерідко запізнюється через поломки. Сьогодні я сподівалася, що вчасно прибуду на навчання, та, як бачите, доведеться пропустити одну-дві пари через непригідний транспорт, — висловилася пасажирка Марія Шараєвська.
Попри невдоволення пасажирів, машиніст електропоїзда повідомив, що його провини у тому, що транспорт вийшов з ладу, немає.
— Електропоїзд «Тернопіль – Іване-Пусте», як і всі електрички, належить до соціального виду транспорту. Біля 70% від усіх пасажирів, яких ми перевозимо, складають пільговики. При цьому, «електричка» має вже багато років та знаходиться в дуже поганому стані. Коштів у електропоїзди Тернопільська міська рада не вкладає, через те ми й не маємо за що ремонтувати поїзд. Якщо в тернопільських маршрутках мають право безкоштовно їздити лише троє пільговиків, то в електричках обмежень на безоплатний проїзд немає. Саме тому більша частина пасажирів їде практично задурно, — поділився машиніст електропоїзда «Тернопіль – Іване-Пусте» Василишин Ростислав.
Машиніст також наголосив, що даний електропоїзд знаходиться у «зношеному» стані як ззовні, так і зсередини. Зокрема, доволі понівеченими є двері, які неможливо ні закрити, ні відкрити.
Варто зауважити, що в соцмережах тернополяни нерідко скаржаться на недотримання санітарних норм, правил перевезення в електричках не тільки Тернопільської залізниці, але й інших електропоїздів, які курсують областями України. В основному пасажири нарікають на постійну тисняву, неприємний запах, пошарпані крісла, поіржавілі вікна та двері, які навіть не хочуть відкриватися.
Коментарі
ектрички. Думайте шо пишете. Там немає електрифікаціі!